jueves, 23 de enero de 2014

Día 73: En el Camp Nou... y ya tengo web de programador!

Buenas tardes!

La semana pasada me ha traído buenos momentos en Barcelona, he conseguido muchas cosas y he hecho otras que tenía pendientes: ya tengo mi nueva página web personal. Como ya sabéis, soy programador y es importante tenerla porque así puedo mostrar fácilmente mis trabajos.

La dirección es http://www.ivan-villa.tk, y estaré encantado si la visitas.

Por otro lado, he visitado el Camp Nou. El Barça es un equipo muy importante en la ciudad y tiene jugadores que ganaron el mundial, como Iniesta o Xavi.

¡Dejo algunas fotos!




Además, he seguido con el curso de Catalán y ya queda sólo una semana para tener el B1.

¡Y ahora en Catalán!

Bona tarde!

La setmana passada m'ha portat molt bons moments a Barcelona, he conegut moltes coses i he fet altres que tenia pendents: ja tinc la meva pàgina web personal. Com ja sabeu, sóc programador i es importante tenir-la perquè així puc mostrar fàcilment meus treballs.

La direcció és: http://www.ivan-villa.tk, i estaré encantat si la visites.

D'altra costat, he visitat el Camp Nou. El Barça és un equip molt important a la ciutat, i té jugadors que van a guanyar el mundial, com L'Iniesta o el Xavi.

Deixo algunes fotos (dalt)!

A més, he seguit amb el curs de català, i ja em queda només una setmana per aconseguir el B1.

Gràcies!

No hay comentarios:

Publicar un comentario